Sunday, April 01, 2007

1 photo

A layout made from this scetch by Hellen (and it´s gorgeous!)


7 comments:

Scraphönan said...

ÅÅÅ vad jag har saknat dina skisser de är en sådan underbar inspiration!

Nu har du räddat min pysselträff på måndag :-) TAckar och en Glad Påsk!
/Anna-Lena

Millan said...

Härligt med lite nya skisser från dig, jag har tittat in här ofta för att se om det kommit något nytt!
De är sådan bra inspiratíon. Tack!

Millan said...

Hej igen Monika!
jag gillade den här skissen så mycket att jag direkt gjorde något av den, det blev ett kort. Jättekul var det att göra ett kort av en scrapskiss, det har jag inte gjort tidigare. Vill du lägga upp den på din skissblogg så är det ok. Jag lägger upp den på min blogg nu så den finns att hämta där, eftersom jag inte vet någon mailadress till dig!
Kram och tack för inspirationen!

Anonymous said...

Vilka fina scrapskisser!!
Tack för dem! Jag scrappar själv och behöver inspiration.

Anonymous said...

Hej!

Jag gillar den här skissen väldigt mycket. Jag gillar för övrigt alla dina skisser. En kompis till mig utmanade mig med just denna och det var verkligen en rolig utmaning! Jag brukar sällan vara nöjd med mina LO:s men denna tycker jag blev riktigt bra. Tack för många fina skisser!! :0)

Hälsningar
Hellen

Monika said...

Kul att ni gillar dem.
Ni får gärna visa det ni gör med skisserna så länkar jag till er.

Anonymous said...

Tack för härlig inspiration!
Ps. Du är tagen...*ler*