Tuesday, October 24, 2006

2 photos - chalks

10 comments:

Anonymous said...

Å tack! Jag älskar dina skisser! Måste bara se till att göra nåt med dom oxå. :)

Millan said...

Jag håller med, jag älskar också dina skisser, och har de flesta utskrivna!
Tack för att du gör så inspirerande skisser!

Anonymous said...

Kika in i min blogg så får du se nåt snyggt! ;)

Lilo said...

Jättesnygga skisser!!! DU är sååå bra! =)
Jag har glatt några amerikaner med din skiss-sida! De tyckte det var superfint!

Anonymous said...

Vad glad jag blev när jag hittade din sida:) Jätte fina skisser:)

Anonymous said...

Åååååå - vilken toppensida!! Hit kommer jag åter!

Anonymous said...

Snygga skisser, ska genast testa några!

Ania said...

Nydelige skisser! Tusen takk for at du deler, og for at du legger så mye omtanke i utformingen av skissene! :)

Anonymous said...

Så mange flotte skisser :-) Flott at du deler, jeg har lagret siden din og kommer garantert tilbake ;-)

Anonymous said...

Jätte fina skisser. Jag tror jag kommer jobba utifrån några. TACK!