Wednesday, November 29, 2006

1 foto, journaling på remsor

7 comments:

Anonymous said...

Vilken fin :) Den måste jag nog prova!

Anonymous said...

Vilken härlig skiss!! *lägger på minnet*

Anonymous said...

Du gör så fina skisser Monica.
Ska använda mig utav en hel del när jag kommit i ording med scraprummet.
Kram

Virre said...

Hejsan!
Jag undrar om du kanske skulle vilja göra en skiss till vårens scrappizträff i Helsingborg den 24-25 mars? Du gör fantastiska skisser och det hade varit så kul om vi kunde ha med en av dina i våra utmaningar. Du kan väl maila mig på; fruolrup@gmail.com ?

Ha en toppendag!!
Veronica

Anonymous said...

Hej Monika!

Tänkte bara säga att nu har jag lagt ut 2 lo´s i min blogg som jag gjort efter dina skisser. Kom å kika om du vill.
Kram!

Monika said...

Hej Anna!
Vad kul, men du... ;)
Du har ju glömt att lämna adressen...

/Monika

Anonymous said...

vilka underbara skisser!!Lägger till dom i mina favoriter direkt!Och vilken fin blogg!!